19 Ekim 2022 Çarşamba

Bu Şehirde Duramıyorum

 Bu Şehirde Duramıyorum

Nevin Şahin & Ahsen Erkli'nin yeni single çalışması ' Bu Şehirde Duramıyorum ' 4K kalitesinde video klibi ile sizlerle. Yeni çalışmalarımızdan haberdar olmak için lütfen kanalımıza abone olmayı unutmayın.


Güzel sözleri ve duygularını "BU ŞEHİRDE DURAMIYORUM" bestem ile bütünleştiren Güftekarım : Aşkın TUNA Hocama , güzel yorumu ile besteme can katan Ahsen ERKLİ Hanıma , Müzik yönetmenliğimi üstlenen ve Kanun eğitimimi veren kıymetli Hocam Tacettin ŞAHİN'e, notaları ile emeği geçen tüm saz arkadaşlarıma, Sonsuz Teşekkürler Ederim. Notalarım Dinleyenlerime Emanet !!!

Şarkı Sözleri:
Hasretinle kırık kolum kanadım Seni düşünmeden yapamıyorum Üstüme, üstüme geliyor her yer Sensiz bu şehirde duramıyorum Her sokakta sanki hayalin durur Her sokakta beni bir anı vurur Beni yaşatmaya çık gel ne olur Sensiz bu şehirde duramıyorum

Odan bile aynı duruyor evde Baktıkça yaşımı tutamıyorum Kalmadı hiç akıl hiç sabır bende Sensiz bu şehirde duramıyorum

Söz: Aşkın Tuna Beste: Nevin Şahin Yorum: Ahsen Erkli Müzik Yönetmeni: Tacettin Şahin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Şehirde Duramıyorum

Boğaziçi Üniversitesi TSM Korosu Konseri

Kanuni Nevin